In 7 stappen naar een gastvrije schilder
De route van de klant is een mooie spiegel om eens te kijken hoe je die klant aan de voorkant een goed gevoel geeft. De klant is immers koning, maar wordt ook mondiger.
5 sterren, een cijfer tussen de 1 en 10. Het beoordelen van jouw werk als schilder en jouw bedrijf kan op diverse manieren en platformen. Hierbij een overzicht van de belangrijkste plekken voor een review.
Google is de grootste zoekmachine op het internet. 98% van het zoekverkeer gaat via de techreus. Als mensen jouw naam intikken op google krijgen ze niet alleen de website, maar ook een adres te zien en….reviews. Die vertellen niet alleen iets over jouw werk door andere klanten, ze dragen ook bij aan je vindbaarheid. De zichtbaarheid in Google neemt namelijk met 12% toe als er reviews zijn. Die zorgen namelijk voor content die je ook op je eigen site en social media kunt plaatsen.
Naast Google kan je ook via een andere partij klantenreviews krijgen die ook meer vertellen dan de vijf sterren van google. Wij werken samen met klantenvertellen.nl. De klant kan hierin met één klik een cijfer geven voor het geleverde werk. Die cijfers gaan over meerdere onderwerpen, in tegenstelling tot Google. Bovendien kan je de link op een persoonlijke wijze delen met de klant.
Techbedrijven zijn dol op beoordelingen. Heb je als bedrijf een Facebookpagina? Dan kan je hier ook vragen om beoordelingen van klanten. Aangezien veel mensen ook nog op social media kijken voor meer informatie of actuele klussen. Staan daar dan 4,5 of 5 sterretjes, dan draagt dat bij aan het betrouwbare gevoel dat mensen willen hebben.
Studenten van hogescholen moeten tijdens hun stages vaak een onderzoek doen. Een stage om naar de klantbeleving te kijken kan een goed idee zijn. Ze zullen hier zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek in moeten doen. De vragenlijst die ze opstellen en de beoordelingen van het werk kan jij dan ook op je website benutten.
De route van de klant is een mooie spiegel om eens te kijken hoe je die klant aan de voorkant een goed gevoel geeft. De klant is immers koning, maar wordt ook mondiger.
Twee schilders, de één Ajacied en de ander Feyenoorder. De schilders Koen Aalten en Mitchell Kesler zijn vanaf hun geboorte die hard fan van Ajax en Feyenoord. Sinds dit jaar werken ze nauw met elkaar samen.