Geen (binnen)werk voorhanden? Vijf gratis online trainingen voor jou als schilder-ondernemer!

Geplaatst op 30 maart door Nick Polm.

Als kwaliteitsorganisatie hebben wij al van veel schilders te horen gekregen dat opdrachten moeten worden verschoven of zelfs geannuleerd worden. Wij stelden hier eerder enkele tips voor op een rij. Wat te doen als je tóch zonder werk zit momenteel, of als je je als ondernemer gewoon wilt ontwikkelen?

Online trainingen

Wij hebben in samenwerking met HOBP een aantal trainingen gratis online gezet. Deze zijn dus kosteloos en digitaal te volgen! Indien mogelijk ontvang je na afloop ook een officieel certificaat. Deze trainingen zijn alleen te volgen via de uitnodigingsmail die je van ons hebt gehad en gelden alleen voor leden.

Wij zetten de trainingen kort op een rij.

Fotomarketing

Hoe zet jij je projecten doeltreffend in?

De praktijk wijst uit dat foto’s twee keer zoveel aandacht en likes krijgen als tekstupdates. Wil jij weten hoe je projectfoto’s resultaatgericht kunt inzetten? Hoe jouw foto’s voor meer interactie en klanten kunnen zorgen? Volg dan deze training.

Doeltreffend personeelsbeleid

Een trainings-ebook met álle facetten van personeel uitgelegd

Hoe betrek je medewerkers bij het vinden van de juiste functie en hoe pak je het aan om goede beoordelingsgesprekken te voeeren. Je krijgt ook informatie over hoe het zit met doorstromen in verschillende functies en hoe je om moet gaan met ziekteverzuim. Met dit e-book doorga je de juiste training.

Online marketing

Zet jouw bedrijf op de kaart met social media

Deze training geeft handige tips om sociale media te gebruiken voor jouw schildersbedrijf. Naast het werken met sociale media komen ook heel praktische zaken aan bod, zoals het maken van een nieuwsbrief. Een onmisbare training voor ondernemers die voor het eerst met deze onderwerpen te maken (willen) krijgen.

Klachten en lastige klanten

Hoe ga jij hiermee om?

Iedereen heeft hier weleens mee te maken, vooral bij mensenwerk zoals schilderwerk. Soms is het moeilijk te beslissen hoe je omgaat met een klant die een klacht heeft. Geef je de klant gelijk of niet, het belangrijkste is dat de klant tevreden weer weg gaat. Dát leer je in deze training.

Netwerken

Leer de kunst hiervan en laat je bedrijf groeien

Snel en doeltreffend contact leggen met interessante mensen, wie wil dat niet? Maar hoe doe je dat dan? Netwerken is het toverwoord bij contact met mensen die je tegenkomt. Denk aan ontmoetingen op het sportveld of bij een concert? Veel communicatie tussen mensen komt per ongeluk of toevallig tot stand. Dit leer je te beheersen voor jouw bedrijf.

Ook deelnemen aan een training?

Wil je één van deze trainingen volgen, klik op de links in de (naar leden) verzonden mail of neem even contact met ons op.

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws van de Betere Schilder?

Nee
Ja

Meer nieuws

De perfecte offerte voor schilderwerk maak je zo!

Het bepalen van je prijs als schilder is niet altijd makkelijk. Er ...

Lees dit bericht

Woonhuissubsidie voor rijksmonument aanvragen

Als particuliere eigenaar van een rijksmonument met woonfunctie kun...

Lees dit bericht

Verf Advies Centrum en De Betere Schilder slaan handen ineen

BERGSCHENHOEK - Het gerenommeerde Verf Advies Centrum gaat leden va...

Lees dit bericht