Menu
Offerte aanvragen
De Betere Schilder – het erkende keurmerk voor schilders
Zoek een erkend Betere Schilder bij u in de buurt (bv. Breda of 4821AA) Zoek een Betere Schilder (bv. 4821AA)

Klachtenprocedure

De zekerheid van een oplossing

Erkend Betere Schilders worden constant getoetst op klanttevredenheid en vakmanschap. Toch kan het voorkomen dat u en de ondernemer het ergens niet over eens zijn.

U dient altijd eerst contact op te nemen met uw erkend Betere Schilder om het probleem te bespreken. Mocht het gebeuren dat het mondeling melden van uw klacht niet tot het juiste resultaat leidt, dan dient u uw klacht schriftelijk te bevestigen. Wanneer u de klacht schriftelijk heeft ingediend en deze onbeantwoord blijft of het een onacceptabel voorstel betreft, kunt u Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder om advies vragen.

Voordat u ons om advies vraagt, verzoeken wij u echter enkele zaken te controleren:

Is de betreffende schilder daadwerkelijk aangesloten bij Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder?
Het komt regelmatig voor dat schilders zich ten onrechte voordoen als erkend Betere Schilder, u kunt dit controleren door de betreffende schilder te zoeken via deze website

Valt het ontstaan van uw klacht binnen de garantietermijn?
Voor het onderzoeken van de garantietermijn voor binnen- en buitenschilderwerk, klik hier 

Heeft u uw klacht reeds schriftelijk bekend gemaakt bij het schildersbedrijf?
Alleen als u een schriftelijke offerte hebt ontvangen, kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.


Kunt u bovenstaande vragen met 'JA' beantwoorden, dan kunt u het klachtenformulier invullen en retourneren. Wij zullen vervolgens bemiddelen, adviseren en werken aan een oplossing van uw probleem. Download het klachtenformulier:

Klachtenformulier

Een erkend Betere Schilder biedt u veel voordelen

  • Getoetste schilders
  • Jarenlange garantie
  • Klachtenprocedure
  • Klanttevredenheid: 9,0
  • 6% BTW-tarief
  • Gedeponeerde voorwaarden
Bekijk alle voordelen